Na podstawie rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 20 marca 2020 roku, w sprawie ogłoszenia na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej stanu epidemii, podjęliśmy decyzję, że Brama Poznania pozostanie zamknięta do odwołania.  Nie odbędą się również żadne planowane w najbliższym czasie wydarzenia. O wszelkich zmianach będziemy informować na bieżąco. 

Osoby, które kupiły bilety na zwiedzanie ekspozycji lub udział w poszczególnych wydarzeniach (od 11 marca do 13 kwietnia włącznie), otrzymają zwrot poniesionych kosztów.

Prosimy nie dokonywać nowych rezerwacji do czasu odwołania stanu epidemii.

 

Bilety kupione przez internet lub opłacone na rachunek bankowy — zwroty nastąpią automatycznie.

Bilety kupione w kasie:

Zwrot kosztów za bilety kupione w kasie można zrealizować na dwa sposoby:

  • drogą pocztową. Podstawą do zwrotu jest wypełniony formularz zwrotu wraz z dołączonym dokumentem potwierdzającym zakup (w przypadku paragonu fiskalnego należy dołączyć jego oryginał). Zwrot będzie dokonywany w formie przelewu na wskazane konto bankowe.
  • osobiście. Podstawą do zwrotu jest dokument zakupu. Zwrot gotówkowy będzie możliwy po ponownym otwarciu instytucji dla zwiedzających.

 

Wszelkich informacji można uzyskać od poniedziałku do piątku, w godz. od 9:00 do 16:00 pod numerem telefonu: 531 250 840 lub mailowo: rezerwacja@bramapoznania.

Mimo ciszy jaka zapanowała w Bramie Poznania nasi pracownicy administracyjni są dla Was dostępni wirtualnie.

Dyżurujemy w ograniczonych godzinach, dlatego nie zawsze jesteśmy w stanie odebrać telefon (+48 61 647 76 06), ale odpowiemy na każdą wiadomość przesłaną na adres: centrum@trakt.poznan.pl.

Przepraszamy za utrudnienia i życzymy Wam dużo spokoju, cierpliwości i zdrowia. I zapraszamy do Bramy Poznania po przerwie!

 

 

Formularz zwrotu

Cały czas działamy jednak online! Zapraszamy na naszego Facebooka