Rozwiń sub menu
Specjalista ds. obsługi klienta w Bramie Poznania

OFERTA PRACY

Stanowisko: Specjalista ds. obsługi klienta

zatrudniający: Centrum Turystyki Kulturowej TRAKT (instytucja kultury Miasta Poznania)

 

Zakres podstawowych czynności

  • udzielanie klientom informacji o ofercie Centrum oraz Bramy Poznania ICHOT, a także o możliwościach zwiedzania miasta,
  • sprzedaż biletów wstępu oraz przyjmowanie opłat za udział w wydarzeniach kulturalnych i programowych organizowanych przez Centrum (w formie pośredniej i bezpośredniej), w tym obsługa kas fiskalnych i terminali kart płatniczych,
  • prowadzenie rezerwacji wizyt,
  • organizacja zwiedzania, obsługa i nadzór nad ruchem zwiedzających w Bramie Poznania ICHOT,
  • informowanie i zaznajamianie zwiedzających z zagadnieniami prezentowanymi na ekspozycji stałej w Bramie Poznania ICHOT oraz na ekspozycjach czasowych,
  • aktywizowanie zwiedzających na ekspozycji w Bramie Poznania ICHOT, demonstrowanie sposobów korzystania z nośników na ekspozycji, troska o bezpieczeństwo nośników ekspozycyjnych,
  • obsługa wernisaży, koncertów, spotkań i innych wydarzeń organizowanych przez Centrum w budynku Bramy Poznania ICHOT, jak i w plenerze,
  • obsługa szatni oraz dystrybucji audioprzewodników,
  • współpraca w zakresie przestrzegania przez zwiedzających zapisów regulaminu oraz innych procedur obowiązujących w Centrum,
  • zapewnienie komfortu zwiedzania, utrzymywanie pozytywnych relacji ze zwiedzającymi.

 

Wymagania obowiązkowe:

  • wykształcenie co najmniej średnie, mile widziane wykształcenie wyższe,
  • min. roczne doświadczenie w zakresie obsługi klienta,
  • bardzo dobra znajomość jednego z języków obcych: j. rosyjski / j. niemieckiego; znajomość dwóch języków obcych mile widziana,
  • dyspozycyjność (praca zmianowa, także w weekendy oraz przy wieczornych wydarzeniach programowych),
  • umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność nawiązywania i utrzymania kontaktu z klientem oraz skutecznego komunikowania się,
  • wysoka kultura osobista oraz pozytywne nastawienie do świata,
  • gotowość do uczenia się nowych rzeczy, podnoszenia kwalifikacji,
  • zainteresowanie historią i dziedzictwem kulturowym Poznania.

 

Wymagania dodatkowe:

  • dodatkowym atutem będzie umiejętność obsługi kas fiskalnych i terminali,
  • doświadczenie zawodowe na stanowisku kasjera, mile widziany kurs kasjerski.

 

Wymagane dokumenty:

  • CV,
  • list motywacyjny,
  • inne dokumenty potwierdzające posiadane doświadczenie i kwalifikacje.

 

Składanie ofert

Oferty, zawierające wymienione dokumenty, prosimy składać pod adresem: Centrum Turystyki Kulturowej TRAKT, BRAMA POZNANIA, ul. Gdańska 2, 61 – 123 Poznań lub na adres e-mail kadry@trakt.poznan.pl w terminie do 15 listopada 2015 .

 

Prosimy też o dopisanie klauzuli:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Centrum Turystyki Kulturowej TRAKT moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji procesu rekrutacji oraz na ich przechowywanie dla celów kolejnych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o ochronie danych osobowych Dz. U 2014.1182 t.j.).

Centrum Turystyki Kulturowej TRAKT zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

 

 

Bilety on-line
English Version