Rozwiń sub menu
Szkolenie „chodź, zobacz!”

Szkolenie „choćdź, zobacz!” Edukacja artystyczna w przestrzeni miasta.
Przewodnik po Trakcie Królewsko-Cesarskim dla dzieci.

 

 

Projekt Katarzyna Wronowska

Projekt Katarzyna Wronowska

 

Zapraszamy do udziału w szkoleniu, na którym przybliżymy edukację artystyczną w przestrzeni miasta dla dzieci w wieku przedszkolnych i wczesnoszkolnym. Pokażemy, jaki wpływ ma kształcenie artystyczne na rozwój dzieci i co dzięki niemu zyskują. Zaprezentujemy dobre praktyki działań edukacyjnych związanych z miastem i sztuką. Po raz pierwszy zaprezentujemy również Przewodnik „choćdź, zobacz!” po Trakcie Królewsko-Cesarskim dla dzieci. Każdy z uczestników/-czek otrzyma pakiet egzemplarzy Przewodnika po Trakcie Królewsko-Cesarskim dla swoich podopiecznych.

 

Odbiorcy: wszystkie osoby zainteresowane ciekawym spędzaniem czasu z dziećmi w szczególności: nauczyciele/-ki edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej, opiekunowie/-ki świetlic, instruktorzy/-ki domów kultury, opiekunowie/-ki placówek wychowawczych, bibliotekarze/-ki, pedagodzy/-żki, rodzice i dziadkowie.

 

Termin: 29 listopada 2017 r. godz. 17.00-19.00

 

Miejsce: sala wielofunkcyjna w Bramie Poznania (ul. Gdańska 2, Poznań)

 

Zapisy: udział jest bezpłatny, po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym pod nr 61 647 7627 lub poprzez e-mail: edukacja@bramapoznania.pl

 

Przewodnik „choćdź, zobacz!” został wypracowany razem z dzieci z przedszkola „Przyjaciele Włóczykija” i ze szkoły podstawowej nr 51 w Poznaniu. Wspólnie z rodzinami z dziećmi również sprawdzaliśmy, jak z niego korzystać. Więcej informacji o projekcie jest tutaj http://bramapoznania.pl/oferta/edukacja/choc-zobacz-wyprawy-dla-rodzin-z-dziecmi/choc-zobacz-przewodnik-dla-dzieci/ Fotorelację z wypraw można zobaczyć poniżej.

 

 

Szkolenie odbywa się w ramach projektu: „choć, zobacz! Przewodnik po Trakcie Królewsko-Cesarskim jako artystyczny projekt partycypacyjny dla dzieci” dofinansowanego ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego.

 

Bilety on-line
English Version